فاطمه کوچولو جان جانی

*تجربه نگاری کودک ولایی با عنایت الهی در حیات زهرایی*

فاطمه کوچولو جان جانی

*تجربه نگاری کودک ولایی با عنایت الهی در حیات زهرایی*

فاطمه کوچولو جان جانی

نگاشتن تجربه های سخت و شیرین فرزند داری همیشه و برای همه یک اتفاق معمولی است ولی وقتی این تجربه با نیت های خالصانه و الهی و بصیرت اجتماعی و دغدغه ای از جنس کهولت نسل های آینده ایران به خاطر فرهنگ راحت طلبی نسل های فعلی رقم می خورد شاید جنسی متفاوت از دیگران بگیرد. ثواب خدمت در این وب نوشت به زبان فاطمه کوچولو برای نگاشتن تجربه های جهاد فرزند آوری و تربیت ولایی او هدیه به تمامی مجاهدین فی سبیل الله و برادر عزیز دکتر حمید درویشی که برای اولین بار جرقه این ایده را در ذهنم نهاد.
اللهم وفقنا لما تحت و ترضی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زیارت امام رضا

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

قبل ازاینکه  به دنیا بیام بابا جانم تصمیم گرفته بودن وقتی به سلامتی به دنیا اومدن من به زیارت امام رضا ببرن . 4 ماهه بودم ه  اوایل مهرماه سال 1394همراه بابا جان ومامانجانم  به زیارت امام رضا رفتیم .

جای همگی خیلی خالی بود .بابایی بهنام جونم من بغل کرد وبه زیارت برد .

خیلی خوش گذشت  .من خیلی کوچولوبودم  تازه یادگرفته بودم دمربیفتم ودست و

پابزنم . مسافرتمون 6روزه بود باقطاررفته بودیم . 


ازخدامتشکرم که در4ماهگی قسمتم کرد به زیارت برم. خدایا شکرت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی